lunes, 9 de enero de 2012

Vols tindre una d'eixes conversacions de cor a cor? Bueno després d'haver matinat per a anar al mercadona a comprar, anar a un multicien a llogar un estenedor, anar al banc, quin dilluns mes agitat, mes frenètic, després d'arreplegar la compra, posar tot en orde, hem desembalat algunes coses per a anar posant tot com deu d'estar.

Ara si vols faig una truita espanyola, una ensaladeta mixta i a menjar en la terracita per a descansar i parlar de les nostres coses, bo el teu prepares el café, que t'ix molt rico....luego ja arreplegarem tot, no et preocupes, ens mereixem un descans.

Bueno al que anàvem, m'abellix parlar-te amb el cor, este matí em vaig despertar inquieta, però el teu sense ni jo dir-te res, et donares compte i em donares un abraç que em va saber a glòria, feixos que els meus dies passen lleugers i les nits siguen curtes.

Que bo estava tot veritat? Ara que estem amb el café, em deixes que em sent en la teua falda i et d'un bes, és que m'abellix tant fer-ho, mentres parlem, com ho fem tots els dies.

M'encanta poder abraçar-te, poder besar-te i parlar-te de favades per a cridar la teua atenció i fer-te riure.

T'imaginaves per un moment que açò seria així? m'encanta besar-te, amar-te amb ànsies boges, la manera que desordenes les meues idees.

Feixos que assenta un sentiment profund que invadixes mon viure, saps tant que enyore la teua presència i ara et tinc just a uns centímetres de mon, se t'esta quedant va fregir el café amo.

Tu eres l'aire fresc que puc respirar, perquè no vull parar d'omplir-te d'amor, li dónes sentit a la meua vida, estar amb tu és tornar a sentir la il·lusió, tu has fet que crega que l'amor existix a pesar que tu havies sigut ferida per l'amor.

Vola el meu pardal lliure, vola la meua dama blanca, vola i no deixos de volar, aconseguix l'alt del cel, perquè jo estaré al final del teu vol per a estretir-te en els meus braços i dir-te que t'estime.

Ara m'he adonat de tant que tènia que aprendre abans de conéixer-te, per a trobar-te en el meu camí per a tindre el privilegi d'amar-nos.

Ara vivim en el nostre món, amb les nostres ànimes unides, on no hi ha barreres que afonen el nostre amor perquè ell és la nostra fortalesa, perquè jo sóc la teua força en les teues debilitats, perquè sóc el teu suport quan tens ganes de llorar.....sin embargament no sóc res que el teu no sigues per a mon, perquè la teua sempre estes ací per a mon, per a fer-me mes fàcil la vida, perquè feixos que siga tan fàcil viure.

Ací em tens escrivint per a la musa dels meus dies, per a tu que tens les meues lletres captivades per la teua pròpia essència.

Ara a l'estar en els teus braços, al tindre't en els meus braços, mire este bell dia, perquè encara que ploguera continuaria sent un dia bello,¿ t'agrade ahir que ens posàrem ací a veure el cel, abraçades i besant-nos, il·luminant-nos per la lluna, la d'estreles que vam veure, va ser especial i tendre, sentint les nostres ànimes, dos cors murmurant et vull, amb els ulls en les estreles i en el rostre de l'altra, les mans tremoloses emocionades de saber que podem tocar-nos, que podem acariciar-nos, el manto de la nit era el nostre amor, per a brollar a crits des de la vida mateixa, cedint-nos un abraç profund i un bes, un simple bes ple de tot el que sentíem en eixe instant perquè nostres cors bategaren amb força de veure's tan amats i volguts.

La meua ànima va ser tatuada en la teua pell, recorda-ho, que la meua calor et calfa diàriament, mira'm i visquem el nostre amor, el nostre presente.

Saps que? He vist un parc d'aventura, podríem anar este cap de setmana? Ho passarem bé, t'animes?

El meu amor continua sent optimista, açò és com una marató o una carrera d'obstacles, però has de mantindre l'actitud positiva inclús quan les coses se't posen difícils, sé que lluites per la nostra causa, pel nostre amor, no abandones el nostre son, seguix amb mi.

Vola la meua rosa blava, vola el meu mar d'aire, vola i sent-te lliure, usa el teu esperit aventurer, tens un paper davall de la tele, és quelcom que sé que et va a agradar? Que pot ser? Pot ser un viatge? Pot ser un lloc desconegut? A més ara tens quelcom que cal usar perquè per a això t'ho regale en la nit especial que vivim en reis, quelcom perquè sigues mes lliure, perquè vives les millors aventures de la teua vida.

Ja ho veus ara que estem en este pis, que m'encanta, de tots els que vam veure este ha sigut el millor i mira que mirem per internet, pisos i pisos, este és el que mes m'agrade, però no et volia dir això, et volia dir, ara que tenim un món ideal amb espais per a sentir-nos lliures, per a ser nosaltres mateixa.

Anit ho passem bé amb els teus amics, la veritat que ens divertim moltíssim, va ser molt positiu perdre totes les partides, però et promet que tornaré a la càrrega, fins que et guanye, saps que es diu anem a passar-ho bé i quan millor ho estigues passant mes guanyares, no diuen això m'ho invente jejeje.

Sent se m'estava ocorrent una idea? Perquè no muntarem a cavall, a més tu ja vas assajar el dia de la cavalcada fent d'un patge bell per als mags somiadors.

Vull que m'assentes prop de tu, ballar amb el nostre amor en un murmuri de sensacions, no em vull separar de tu perquè tu eres jo i jo sóc tu.

En les nits et pressent amb tanta intensitat que fins puc sentir els teus braços, la teua boca, els teus cabells, la teua mirada, i fins puc escoltar eixes paraules que sé que vols dir-me, que són les mateixes paraules que vull dir-te.

pd: m'he d'anar amor, ma mare s'ha encabotat en que vol eixir a fer una volta, bo el teu ara mateix estaràs per ahí amb la teua filla, quan arribes a casa mira la nota que et deixe el frigorífic, dóna-li una salutació de la meua part.

la meua vida t'estime, no ho oblides, abraça'm quan arribes i porta'm a navegar per este son d'amor.

Saps per que t'escric? perquè t'estrany, saps per que t'estrany? perquè et vull molt, saps per que et vull molt? perquè eres la persona mes dolç que he conegut.

m'he d'anar, ma mare s'esta posant nerviosa, bo apague tot i tanque tot, quan torne preparem quelcom ric de sopar, o si és possible podem fer una volta i anar a cenar,ademas necessitara els teus besos i abrazos.....mas lletres boniques per a una dona increiblemente especial.




.

No hay comentarios:

Publicar un comentario